Pages

Ads 468x60px

miercuri, 9 februarie 2011

Facebook.ro

Facebook.ro


Facebook.ro, domeniu este cumparat..

Ce inseamna asta:
Acum cativa ani cand Facebook.com crestea pe zi ce trece niste baieti au avut inspiratia sa cumpere domeniul Facebook.ro.Sperand ca peste ani il vor putea vine, bineinteles, cu bani multi.

Doar ca treaba asta e cam ilegala,Facebook.com este o companie, si oricine foloseste numele acestei companii este "amendat" .Sunt curios ce o sa se intample....

 

24 de comentarii:

  1. acum cati va ani facebookul.com ara tare folositor si acum mai e dar e si hi5

    RăspundeţiȘtergere
  2. buna sunt mici edina si asi dori daca se poate sa imi stergeti profilul meu de pe facebok prt ca mai intra cineva pe pfrofilul meu si mai am un profil pe numele strunk roland si pe acela va rog sal stegeti va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  3. incep sa imi ies din mint cu facebookul acesta,de ce nu merge?

    RăspundeţiȘtergere
  4. eu fa spun ca pe www.facebook.ro gasiti forte multe ghestiuni tari si noi si fetele gasesc barfe noi si ghiar si alceva

    RăspundeţiȘtergere
  5. de ce nu mai pot sa intru pe facebook? ma poate ajuta cineva?

    RăspundeţiȘtergere
  6. nu mai stiu parola de la facebook si de la messenger cum fac sa gasesc parola de la fecebook?

    RăspundeţiȘtergere
  7. de ce nu pot sa ma loghez

    RăspundeţiȘtergere
  8. prostii dracului care sunteti.
    c plm????????????

    RăspundeţiȘtergere
  9. Daca este ilegal de ce mai functioneaza si acuma?

    RăspundeţiȘtergere
  10. in ziua de azi totul e posibil

    RăspundeţiȘtergere
  11. am uitat parola de facebook cum fac sa intru

    RăspundeţiȘtergere
  12. asi vrea sa ma loghez si eu

    RăspundeţiȘtergere
  13. asi vrea sa ma loghez si eu

    RăspundeţiȘtergere
  14. vezi cind intri pote nu mai esii

    RăspundeţiȘtergere
  15. va rog ajutati ma si pe mn! eu si cu sora mea avem doar un calculator,ea are un cont pe fb.de mult ma chinui sa mi fac si eu unul si abia azi am reusit,insa parca e alt fb. ce se intampla? de ce cand o caut nu apare in lista?a disparut contul ei? am dat la mai multe pers pe kre le cun si nu mi au aparut. ma puteti ajuta?

    RăspundeţiȘtergere
  16. dc nu mai merge sa intru???imi tot spune k e in din probleme tehnice deocamdata nu merge,in timp ce la toate prietenele mele merge bine mersi:|

    RăspundeţiȘtergere

Reţineţi: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.