Pages

Ads 468x60px

luni, 21 decembrie 2009

Versuri colinde-plugusor versuri-colinde de craciun versuri

Versuri Colinde - plugusor versuri - colinde de Craciun versuri

COLINDA
Din an in an sosesc mereu
La geam cu Mos Ajun,
E ger cumplit, e drumul greu,
Da-i obicei strabun.
Azi cu stramosii cant in cor
Colindul sfant si bun.
Tot mos era si-n vremea lor
Batranul Mos Craciun.
E sarbatoare si e joc In casa ta acum,
Dar sunt bordeie fara foc
Si maine-i Mos Craciun.
Si-acum te las, fii sanatos
Si vesel de Craciun,
Dar nu uita, cat esti voios
Romane sa fii bun






PLUGUSOR
Aho, aho, copii si frati,
Stati putin si nu mânati
Si cuvântul mi-ascultati:
Am plecat sa colindam
Pe la case sa uram,
Plugusorul românesc
Obiceiul stramosesc.
Va uram cum se cuvine
Pentru anul care vine
Holde mari
Cu bobul des
Si pe creste
Si pe ses!
Câte mere în livezi
Atâtea vite-n cirezi;
Câta apa în izvoare
Atâta lapte-n sistare;
Sa ne fîe-ndestulata
Casa toata!
Tara toata! Ia mai mânati, mai flacai! S
i strigati cu totii mai! Hai,haï!

14 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  2. foarte tare plugusoru` asta..;) de revelion(2010)merg sh eo cu el:)))

    RăspundeţiȘtergere
  3. ba ma bucur k am gasit colindu` asta..fak sh io un ban de craciun:)))=)));)) glumeam fratilor..id meu cn il vrea : alynutsa_k1d11

    RăspundeţiȘtergere
  4. frumos merg si eu de revelion cu plugusoru asta

    RăspundeţiȘtergere
  5. bai iti spun io sigur ca asta nu-i varianta originala :))

    RăspundeţiȘtergere
  6. ma pis pe el de revelion va dau muie la toti de pe saitu asta

    RăspundeţiȘtergere
  7. ii ai lui mata muie mah
    aho aho de anu nou sa imi bag *** in ** tau sami bag***** pe fereastra sa va scot pe toti din casa
    si pisica faci miau si pe aia la **** o iau la anu si la multiana ia mai dami si mie bani

    RăspundeţiȘtergere
  8. super plugusor,,dar colindl este si mai si

    RăspundeţiȘtergere
  9. foarte misto colidul la spus o prietena de a mea

    RăspundeţiȘtergere
  10. Aho aho si par par par
    Optintitzas pula-n cur
    Si coaiele intre masele
    Sa simti gustu pulii mele :D

    RăspundeţiȘtergere

Reţineţi: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.